نظر بیماران برای انواع عمل های لاغری

نوشته ها و پیامهای شما نه تنها من رو دلگرم میکنه بلکه کسانیکه دوست دارم وارد این مسیر بشن و به علت های مختلف تردید دارند رو کمک میکنه تصمیم بهتری بگیرند.

تجربیات خودتون رو برای ما ارسال کنید.

اسلیو معده

مریم هراتیان‌

مریم هراتیان‌ عمل اسلیو معدهمن در سال ۹۸ با وزن ۱۳۱، بی ام آی [BMI] ۵۷، کبد گرید۳، زانو درد، کمردرد و افسردگی، به آقای دکتر پکنه مراجعه کردم و خیلی ترس و تردید داشتم، دوبارم عملمو کنسل کردم، اما الان میگم کاش پنج سال پیش که عروسیم بود اقدام میکردم. الان که دو سال از عملم میگذره و هشت ماه بعد عمل ناخواسته باردار شدم، الان صاحب فرزند سالم هستم بدون هیچ کمردرد و زانودردی با کبد گرید۱ و وزن ۶۴. توصیه ام به کسانی که تردید دارند و [BMI] بالای ۴۰، به عنوان کسی که ۳ سال برای این عمل تحقیق کرده، لطفا ‌هرچه سریعتر اقدام کنید و کسانی هم که عمل کردن بدونن این عمل به تنهایی معجزه نمیکنه و باید تا آخر عمر سالم خوری و ورزش رو داشته باشیم با تشکر ارادتمند شما…

  • تفاوت وزن قبل و بعد از عمل: 67 کیلوگرم

اسلیو معده

الناز
  • تفاوت وزن قبل و بعد از عمل: ۵۸ کیلوگرم

اسیو معده

میترا

 

هیچوقت فکر نمیکردم بخوام. این کار رو انجام بدم. همیشه بنظرم وحشتناک می آمد. ولی یک روز احساس کردم که فقط دارم تنفس میکنم نه زندگی. برای مشاوره مراجعه کردم و …. آنقدر انرژی مثبت گرفتم.

به جرات میتونم بگم که معجزه شد و زندگی دوباره به من داد. هیچوقت روز اول این موضوع رو درک نکردم ولی الان دوباره متولد شدن رو روز به روز احساس میکنم.

مرسی دکتر پکنه عزیز که زندگی دوباره به مریضهاتون میدید.

  • تفاوت وزن قبل و بعد عمل: ۵۰ کیلوگرم

برای بسیاری از شما و پدر مادرانی که نگران بارداری بعد از عمل های جراحی چاقی مانند اسلیو معده و بای پس معده هستند